måndag 17 juni 2013

Soft början på arbetsdagen.

Detta händer typ aldrig, men brukaren sover än, och jag har inga planer på att väcka honom ur den lugna och sköna sömnen, nu är det ju trots allt sommarlov.




Batterierna på mobilen suger verkligen, hade laddat fullt tills imorse men bara genom att använda den lite på bussen och här på jobbet så har jag redan ni bara 40% av kapaciteten kvar.

Björn skickade med för nån timme sen om att dagis visst stänger 16 idag. Bra informerat från deras sida. NOT. Det ska jag prata med dem om imorrn när jag hämtar..! Men mamma/mormor ställer upp och hämtar snällt nog! Har barnet ledigt från förskolan så tycker jag faktiskt att det är upp till dagiset att informera om det inte framkommit tidigare (vi har inte fått några papper om detta).

Oh well, tur det löste sig i alla fall.

Inga kommentarer: