tisdag 11 juni 2013

Tisdag 11 Juni.

Då har Tisdagen flygit förbi! Dagen började med att våran lilla tjej sov till halv nio, fan så skönt! Men man blir ju lite orolig..!
Vi hade för övrigt jättetrevligt med grannarna i parken på förmiddagen. Sen passade vi på att sova en stund medan My också gjorde det. Därefter åkte vi till Jula och köpte lite grejer ner till källaren och även en gräsklippare, skönt att ha en egen nära till hands. Sen så var klockan helt plötsligt 18 och så var det dags att skynda sig att göra middag till My. Vi hoppade Linas matkasse då köttbullar och makaroner faktiskt gick fortare att tillaga.



Det ser ju så sött ut när dess tre sötnosar leker tillsammans!

Jag åkte till gymmet innan My la sig och fick ett härligt pass där, hade velat gå på spinningen men den hade redan börjat. Snopet men men. Som sagt, träningen kändes bra ändå. Körde 30 minuter cardio och ben + mage. Tog till och med i så det började snurra i huvet på mig (räckte visst inte så långt med müsli)! När jag sen kom hem fick jag detta till middag. Oxfilé med rösti och rödvinssås till. Sjukt gott. Thanks darling.



Och nu ska jag sova, om jag ska orka med morgondagen! Natti!

Inga kommentarer: