torsdag 6 juni 2013

Halvhjärtat.

Träningen idag blev så där. 
Körde inte så länge med cardio, bara en halvtimme. Men så körde jag en del triceps och axlar som tog sig tid. Men det finns en dag imorrn också. 

Ska snart iväg till jobbet. Idag befinner sig "jobbet" på Skansen. Trevligt med lite miljöombyten måste jag säga. Så det inte blir samma grej varje dag.
Jobbar till tio idag, sen är jag ledig i 10 fuckin' days!!!! HELL YEAH. Det ska bli sååååå skönt.
Vi kommer använda tiden till att fixa lite här hemma, det finns alltid nåt att göra med hus, jag har förstått det nu.

Björn fixade lunch idag, det var skönt att få det serverat när man kom hem från träningen... meeeen jag hoppade hans bea och klyftpotatis och ersatte dem med keso och tomater istället. Tror det blev lite nyttigare så, hehe...

Inga kommentarer: