tisdag 25 juni 2013

Satisfied.

Så här nöjd har jag inte känt mig på länge. Hemmet har inte städats "ordentligt" sen... jag vet inte hur långt tillbaka. Men nu är det mesta dammtorkat och så har jag plockat undan lite på kontoret, ändrat plats på nyckelskåpet, diskat, låtit robotdammsugaren köra lite i vardagsrummet under soffan osv.
Svettig är man nu, haha. MEN NÖJD.

Skulle vilja få upp skylten jag fick hem för några dagar sen men når fan inte så högt upp, så den fick stå i den inbyggda bokhyllan i hallen tills vidare.
Känner dock att jag fortfarande har energi kvar, otroligt men sant. Men känner VERKLIGEN INTE för att sortera tre Ikea-kassar med kläder, gör fan det imorrn istället och helst tillsammans med gubben, så jag kan få göra nåt tråkigt med nån jag gillar, hehe.


Inga kommentarer: