lördag 15 juni 2013

Springa efter.

Ja ni.. det här med barn som är 1½ år gamla... det kan vara väldigt spännande ibland.
Fy fan vad jag får jaga My, det kan bli väldigt tröttsamt emellanåt...
Vi var ju på dop idag, jag kan ju inte säga att jag hann se mycket av dopet direkt. Det var mer springa efter My och se till så hon inte började skrika, klockan 12 är ju hennes egentliga sovtid. Hon somnade i bilen men vaknade när vi kom fram, så på så sätt sket det sig. Men vi hann i alla fall hälsa på Nina, Robert och Melissa, och My hann även "hänga" med Melissa en stund, hon klappade så fint på henne och såg allmänt fascinerad ut, haha. Men det var inte mycket som passade fröken, så vi drog iväg rätt tidigt...

Vi kom hem för ca 30 minuter sen, My somnade självklart i bilen, sen fick hon sova vidare i vagnen, men vaknade nyss så jag la ner henne i sängen, hoppas hon sover nu istället för att leka rövare på sin sovtid... för då blir det bara ett helvete sen. Alltså den där sovstunden på dagen, den är ju så sjukt viktig om resten av dagen ska fungera!

Jag bjöd in oss hem till syrran och Micke idag, de skulle få morsan över på middag så då passade jag minsann på, haha. Så jag får snällt väcka My så vi är där till ungefär fyra...

Nu ska jag sola mina bleka ben!

Inga kommentarer: