måndag 10 juni 2013

Linas matkasse.

Sitter här och degar i väntan på att få fixa lite nere i källaren efter att Björn blir klar där. Vi har fått upp hyllor där, så nu är det lite bättre organiserat där nere.. eller ja, än så länge lite kaos förstås med allt som ska få plats men snart så blir det nog bra.

Idag fick vi hem Linas matkasse. Det första jag gjorde var att kolla datumen på charkvarorna och det var inte så illa som jag fått höra (väldigt korta datum). Självklart lagade jag en av måltiderna och det fick bli Mild thaiwok med kokosmjölk och ris. Hade i allt som stod i receptet (t o m lök!), och det vart väldigt gott! Slapp den där knapriga löken dessutom då jag stekte den en stund extra. Men verkligen, gott och enkelt!


Näe, nu ska jag se om jag får fotbadet sålt på Fejjan, sånt behöver man ju inte längre då man har ett helt bubbelbadkar, hihi.

Inga kommentarer: