söndag 16 juni 2013

Som sagt.

Har precis kollat klart på den tecknade filmen Rio, pretty good. Skaparna av Ice Age som gjort den filmen, den kan ju inte annat än vara bra då. My sover. Vi var till Ica Bea i morse och handlade spade och hink till My, sen gick vi till parken och lekte en stund.



Det är jättefint väder ute men jag känner inte alls för att sitta ute. Ska dricka mitt té och sen antagligen ta en liten tupplur. Tänkte ju faktiskt försöka ta mig till gymmet ikväll. För nästa vecka blir det fan i mig svårt att hitta tid för gymmet. Jobbat 7-17 på Mån-, Tis- och Onsdag, sen på Onsdagkväll så har vi lite personalaktivitet, och dan efter jobbar jag 7-15. Så beroende på när Björn kommer hem på kvällarna så åker jag och tränar, om jag orkar vill säga. Men det är en rätt soft vecka ändå, jag kan ju träna i helgen förstås, måste bara komma iväg på morgnarna, det är då jag är som piggast gällande träningen.

Om några timmar kommer Björn hem också, det ska bli skönt, har faktiskt saknat honom lite, igår kändes sängen rätt stor.

För övrigt så stämde det jag sa igår gällande garaget. Klart det var en ny spindel hängandes på porten, den va dock inte lika stor och äcklig så jag lät den vara. ORKA.

Inga kommentarer: