torsdag 27 juni 2013

Dagen.

Den här dagen har varit rätt soft. Efter träningen åkte jag till Farsta där både jag, syrran och Micke hittade lite grejer. Och allt jag hittade var på rea, haha. Jag hade väldigt gärna velat ha ett par Nike sneakers men de fanns inte i min storlek i varken Farsta eller nån annanstans i närheten, så jag fick snällt hoppa dem. Men, jag hittade bikini vilket var det viktigaste att införskaffa. Sen köpte jag mig ett hopprep och ett träningslinne. Och så råkade jag hitta lite smycken inne på både SIX och Glitter. Trevligt, trevligt. Och så hittade jag även en superfin Dahlia på torget och köpte några silverkragar som jag planterade i cementkrukan utanför ytterdörren.


Nu måste jag dock masa mig bort till centrum (gick tydligen inte att fylla på reskassa på kortet om man inte ställt in standardresa sen förut) för att fylla på mitt access-kort. Tänker då inte köpa ett månadskort för att sen åka på det 5 gånger... Blir till att fylla på några reskassor på den så man klarar av morgondagen, börjar ju i Skarpnäck och slutar i Aspudden, så bil var ju bara att glömma.

Middagen blev smarrig, och den var enkel att göra i ordning, som vanligt som Linas barnmatkasse lovar.


Inga kommentarer: