torsdag 27 juni 2013

Använd huvudet när du låser bilen.

Har du gått en bit ifrån bilen och kommer på att du glömt låsa den, eller blir allmänt osäker på ifall du gjorde det? Har man kommit för långt ifrån bilen så funkar inte centrallåset alla gånger.. Men testa då att ha nyckeln mot tinningen och därefter trycka på "låsknappen"... det funkar, jag lovar. Eller ja, det funkar bättre än att man står där och försöker sträcka ut handen så långt det går mot bilen... Det är rätt konstigt det där.

Asså visst ritar jag för fint i Paint va? ;-) Dock råkade "jag" bli lite blek på bilden, haha..
Träningen gick asbra. Från ingen motivation till en superbra träning. ME LIKE.
Körde flera olika övningar med biceps och rygg. Lär bli träningsvärk i båda imorrn, haha.
Nu ska jag dricka min goda proteinshake!

Så snart jag slutat svettas så hoppar jag in i duschen, sen åker jag till Farsta och MÅSTE hitta en bikini till Spanienresan! Wish me luck. Extra kul att stå i provhytten med mensmage... Yaaaaay.

Snyggo-jag på gymmet...
 Nä, om man inte ska ta den där duschen..?

Inga kommentarer: