fredag 28 juni 2013

Tröttmössa.

Fan vad jag snoozade för en stund sen, ville INTE vakna. Men fan så skönt att jag tankade på reskassa till mitt Access-kort igår kväll, så slapp jag gå redan nu, och dessutom till tunnelbana (bussar är ju så mycket skönare att åka).

Sitter här och funderar hur jag ska göra med lunch/middag på jobbet... Behöver ju fan två matlådor idag och det känns ju lite drygt att bara klara sig på två Naturdiet shakes... Kanske kan kolla med brukaren om vi kan gå in på Shellmacken som ligger precis bredvid huset de bor i.

Kom dessutom på att jag nog antagligen inte hinner se Mysan vaken igen innan jag far till Spanien :-(, åker ju iväg strax och sen så är jag inte hemma förrän vid 20 ikväll, och då ligger hon definitivt och sover! Får gå in till henne sen när jag kommer hem och ge henne en puss...

Nä, dags att göra i ordnings sig lite. Ha en bra dag!


Inga kommentarer: