måndag 17 juni 2013

Jag känner mig..

.. rätt pigg för att ha vaknat kvart över fem idag. Det känns bra.
Gårdagen var väldigt trevlig. Björn kom hem tidigare än förväntat, jag kom iväg till gymmet och så kom farmor på besök också.

Vilket jävla monster (lånad) han åkt runt med på Gotland, den där var en massa större än hans hoj som han hade!
När jag kom hem efter träningen satt Björn och Lovisa i vardagsrummet och kollade på Bad Teacher. Det är så roligt att se Lovisas reaktioner på såna filmer, haha. Vi drack té och åt vattenmelon och jordgubbar, riktigt gott! Och det var härligt att få ligga bredvid sin karl i sängen, speciellt när man frös till, hihi. Blev glad (?) över att Björn sovit dåligt när han sov borta, han hade saknat mig bredvid sig.

Nu ska jag börja röra mig mot jobbet, får se vad vi hittar på där idag. Träffstugan kanske? Och så får vi se om jag får lära upp ännu en vikarie denna vecka.

Oh well, ha det gött ni som läser min blogg! KRAAAAM

Inga kommentarer: