tisdag 18 juni 2013

Spinning.

Kom ner till köket nyss och förväntade mig se berget av disk och annan skit jag lämnat efter mig två dagar på raken, men icket. Björn hade tagit hand om det, så det var städat och fint, gulle!
Jag ska iväg till bussen strax. Jobbetijobb 7-17, sen hämta lillan på dagiset och därefter åka iväg till gymmet för lite spinning. Det var år och dar sen, hoppas jag orkar hänga med och inte får en astmaattack, haha.

Har inte bara bokat spinning idag, utan även på Torsdag, nu jävlar ska fett förbrännas! Blir sjukt imponerad av Micke (syrrans sambo/min kollega) som tränar varje dag nu, det får ens motivation att inte dala faktiskt, alla gånger är det ju inte lika kul att gå till gymmet, men som sagt, man blir lite triggad. Ska se till att jag hinner träna nån av dagarna i helgen också, så får jag mina tre dagar i veckan, det känns faktiskt väldigt bra när jag fått till dem dagarna.

Nä, nu ska jag sätta på mig ett ansikte och sen knata iväg. Ha en bra Tisdag allihop!

Inga kommentarer: