söndag 9 juni 2013

Failure.

Nu sitter jag här och softar lite efter att ha tränat.
Tränade faktiskt med min kollega/syrrans sambo idag. Mycket trevligt. Och mycket roligare än att träna själv. Så nån dag tänkte jag nog att jag och Björn kan träna tillsammans.

Gårdagen var väldigt trevlig, åh så god mat vi åt! Micke, syrran, brorsan, Daniel (My's gudfar) kom och grillade med oss. Det som serverades var marinerad entrecôte, klyftpotatis, ostkorv, tsatziki, bearnaisesås, sallad, aubergine med pestotäcke, majskolvar, baconinlindade ananas och sparris och bröd med cream cheese. Sjukt gott var allt. Sen gottade vi till det med grillade marshmallows (mmm-mmm-mmm!) och så kom chipsen fram också. Kunde Carita hålla fingrarna borta? NOPES. Tur man tränat fyra gånger den här veckan då, haha... Dessutom smuttade jag och syrran på gott rosévin också.. Nami-nami. Senare sen dök Emma, Elin och hennes kille upp.


SHIT vad det regnar ute. Bad Björn dra ut kontakten till tv:n så inte den ryker i åskan. Ingen försäkring täcker sånt har jag förstått.

Jag ska hoppa in i duschen nu.

Inga kommentarer: