söndag 2 juni 2013

Inge social..

Nu ska jag alldeles strax sova. Imorrn jobbar man förniddagspass och dessutom är det introduktion för en blivande assistent till brukaren.
Så det gäller att vara pigg!

För övrigt känner jag mig grymt osocial. Och det har väl lite att göra med att man jobbar rätt mycket och att man varit sjuker. Just nu prioriteras träning, hemmet och gubben min. Träningen har helt hamnat i skymundan medan jag varit sjuk (förstås), hemmet ser ut som skit, och det är dags för mig och Björn att börja dejta varandra lite igen, så på Fredag kommer mamma hit och är barnvakt åt My. Det ser jag fram emot! Får se vad vi hittar på. Men vänner och familj får vi börja träffa snart igen, det är nåt jag behöver för att må bra!

Idag tog vi oss till stan för övrigt. En glass på Fjällgatan satt inte helt fel må jag säga.




Natti!

Inga kommentarer: