torsdag 6 juni 2013

Sveriges Nationaldag.

Igår var kom syrran och morsan hit. De fick hämta My på dagis då mitt lönesamtal drog ut på tiden. De lekte och My fick sig en grillad korv i Stackenparken medan jag handlade lite grillkol på Ica, därefter grillade vi här hemma. Gott med lite finsk korv, finska piroger och finsk senap.


Idag jobbar man 14-21, då kan man vara glad för att nationaldagen blivit röd dag så man får lite extra cash i plånboken. Jag har aldrig firat denna dag ändå, så det gör mig inget att jag jobbar då. Brukar ni fira denna dag? Däremot skulle jag jobbat Midsommarafton men nu löste pappan det på annat sätt, så jag blev helt ledig, vilket innebär att vi åker till mammas landställe en stund i alla fall, så får vi dansa, äta lite gott och träffa nära och kära.

Frukost med min kära lilla familj.
Nu är Björn ute med My och jag tänkte väl haka på ut om en stund, men först ska jag dra på mig träningskläderna, för gymmet har härligt nog öppet 10-20. Har träningsvärk i benen sen i Tisdags och det är rätt skönt. Idag blir det lite triceps och cardio.
Oh well, kläderna och tandborsten kallar.

Inga kommentarer: