onsdag 5 juni 2013

Piggepiggelin?

Inte så värst direkt.
Morgonduschen brukar hjälpa men nu känner jag att energin börjar avta igen.
Idag blir det dock inte så mycket för mig att göra. Ska låta T jobba lite, nu har han i stort sett gått bredvid i två dagar. Idag slutar jag så fort Micke kommer till jobbet också, ska nämligen till kontoret för att ha lönesamtal, så idag slutar jag nog tidigare än 17.

På Fredag ska jag och Björn ha en dejt. Det var way to long ago känner jag. Jobbet, vardagen och huset tränger sig mellan oss. Men det ska bli skönt. Vi ska äta på Mooncake (en av restaurangerna i Eat Sweden) och sen ska vi på premiären av After Earth med Will Smith och hans son Jaden Smith. Det känns som att han verkligen supportar sin son i karriären. Återstår att se hur mycket av Will's talang Jaden fått.



Inga kommentarer: