torsdag 13 juni 2013

Torsdag kväll.

Har precis sett klart på "The Eden Gardener". Skum film, men jag satt liksom fast där i soffan. Bra budskap i filmen men kanske på ett lite väl våldsamt sätt.

Björn är ... var vet jag inte exakt just nu, men han var till Elgiganten ikväll då de hade kvällsöppet och hade lite %-rea. Han ... nu kom han hem apropå det. Han skulle titta efter en torktumlare, återstår att se om han fick med sig en hem. Jag har i alla fall kokat lite te och ska dricka det och även gotta i mig lite bär och kvarg. Jo, torktumlare köpt, men den får vi inte hem förrän om 1-1½ vecka.

Idag blev det inte så mycket shopping. Vi var till IKEA och hittade lite grejer, bland annat blomma till Maria som fyller år idag, så efter att vi var klara i Kungens kurva så svängde vi förbi henne och lämnade över blomman som var från både mig och Vendela. Så även den här dagen har rusat förbi.

My skulle prompt upp på matthögarna i ja.. mattavdelningen, där klättrade hon och snurrade runt ett par varv innan vi var tvungna att slita loss henne för att komma därifrån nån gång, haha.

Imorrn har vi lite mer planer. Jag tänkte dra till gymmet på morgonen, sen åka till Farsta och handla doppresent, vågar dock inte skriva vad då Nina läser bloggen ibland, haha... fast presenten inte är till henne, men ändå ;-). Sen tänkte jag att Mysan ska få sova middag och därefter åker vi till Martina ungefär samtidigt som Björn åker till Gotland. Ska eventuellt låna ut våran gungande babysitter till henne, fick en så rolig video av henne som jag skrattade länge åt, haha! Så de är nog mer i behov av babysittern än vad dammtussarna i källaren är.

Det ska bli kul att gå på dop, MEN jag vet att jag kommer få springa efter My en hel del, den tjejen har myror i brallan, haha. Hoppas bara hon inte börjar tokvråla under ceremonin....

Nä, nu har jag inget mer intressant att dela med mig av, så good night peeps!

Inga kommentarer: