måndag 8 april 2013

Veckan + lite till.

Fy fan för den här veckan.. och halva nästa. Wörk, wörk säger jag bara..

  • Måndag: 7-17.
  • Tisdag: Lämna My på dagis, träna, sen jobba 14-21.
  • Onsdag: Jobba 7-17, hämta My därefter.
  • Torsdag: Se Tisdag.
  • Fredag: Ledig. Lämna My på dagis och sen träna. Träffa Therese och sen tillsammans hämta My. Därefter fika med grannarna.
  • Lördag: 9-18
  • Söndag: 9-18.
  • Måndag: 7-17
  • Tisdag: 7-17
  • Onsdag: 7-17
  • Torsdag: 14-21
  • Fredag: Finally ledig igen!!
Jättekul med så lite jobb framöver. Bajs.
Nä, nu måste jag rusa!!

1 kommentar:

therese sa...

Tack gumman :)
Jo jag kommer nog vara kvar i bubblan ett tag, älskar verkligen känslan av det här.
O jag är så glad o lycklig med Johan så det inte är klokt!
Kan man inte ta det och tycker att jag skryter så är det fan något fel. Då avslutar jag hellre vänskapen med henne.

ha så kul på jobbet!
Längtar tills på fredag då vi ses! Puss