torsdag 25 april 2013

Solbränd.

Man skulle ju kunna säga att man fått lite färg idag, i ansiktet. Känner att det hettar lite i ansiktet just nu men det har nog lagt sig tills imorrn, skönt att man fick lite färg på promenixen.

Just nu väntar jag på att Björn ska komma hem från jobbet. Har inte ätit nån middag än, trodde han skulle komma hem tidigare men icke, men han ska köpa med sig nåt från donken på väg hem. Känner mig inte så värst hungrig ändå konstigt nog.

Imorrn börjar man i Skarpnäck och slutar i Tyresö. Måste säga att jag ser fram emot att de flyttar, det blir till min fördel då jag kommer ha kortare väg till jobbet då. Min arbetsledare ringde idag, och min tjänst kommer ligga på ganska exakt 98,44 % om jag inte ska jobba nån helg. Det tycker jag låter helt ok. Undrar om hon pratat med Micke också. Det bör hon ha gjort. Oh well, får höra efter imorrn kanske.

Nu ska jag dricka lite kvällsté. Ha det gott.

Inga kommentarer: