lördag 20 april 2013

Solig Lördag.

Mamma har precis åkt hem efter att ha hängt med oss i några timmar. My sover just nu men vaknar nog när som tror jag. Vi har varit iväg lite på förmiddagen och nu tar jag det äntligen lite lugnt här i köket. Ska sätta mig ute och lapa lite sol om jag hinner. Köpte skor till Mysan genom Huddinge köp & sälj, 40 kr för dessa, och My verkade gilla dem också, även fast dem är nån storlek för stor än så länge.


Sen åkte vi till Björns jobb och tvättade Volvon lite och la ut den på annons. Nån som vill köpa en fräsch Volvo V40, -99 som gått 17 000 mil, är nyservad och nybesiktad??

Pretty nice huh?
Sen pysslade jag lite i trädgårn' medan My sprang runt med sin Brio-vagn. Vi har på tok för mycket löv här på tomten som vi måste göra oss av med! 
Och när Björn kommer hem ska vi grilla lite. Det ser jag fram emot. Nån som vill joina??


1 kommentar:

therese sa...

Söta skor till en söt My! :)