söndag 7 april 2013

Ovanligt tyst.

Idag fick jag min sovmorgon. Kan iofs inte direkt säga att Björn fick nå mycket igår, men en timme extra fick han, han var tvungen att dra till jobbet.
När jag nu vaknade för en halvtimme sen så tyckte jag att det var ovanligt tyst, och My brukar ju inte somna om förrän efter kanske 3-5 timmar efter att hon vaknat på morgonen...
Björn hade tatt med henne till jobbet för min skull så jag kunde träna typ nu. Men det hela gick i kras då han inte visste att gymmet inte öppnar förrän tio, så jag hade nog inte varit på hans jobb förrän vid halv tolv allra tidigast, och så länge kan han inte ha Mysan där, då går han ju inget gjort. Så just gör jag i ordning frukost och sen ska jag åka och hämta lillfisan. Kanske ska vi ta en promenad med nya vagnen. Jag måste bara ta på mig ett par andra byxor som jag inte behöver dra upp hela tiden...

Kom på att grannen här bredvid har visning på sitt hus idag... Ska nog gå på den och ta lite bilder till Jenny. Grannen vill ha ungefär lika mycket som hon vi köpte vårat hus av, ett ganska så bra pris. Ska nog ringa till Jenny....

Nä, frukost var det ja.

Inga kommentarer: