måndag 1 april 2013

Hon somnade.

Det tog en liten stund för henne att komma till ro men nu sover hon gott.
Björn är hos sina päron och äter middag.. själv har man inte ätit nån middag, det jag kan sträcka mig till att tillaga är mackor...

Satt och kollade på utemöbler. Dessa tycker jag var väldigt fina, lite extra fina för att man knappt behöver sköta om materialet. Men smakar det så kostar det, 3500:- för allt, men två stolar till skulle behövas och då kostade kalaset 5000:- helt plötsligt. Not so billigt.


Hihi, har en hel del att se fram emot också i Maj. Först fyller Therese 30 år, då blir det partaj, sen fyller mamma år, så ska vi fira henne lite, dan därefter så är det fest för min kusin som fyller jämt han med, och sista helgen den månaden får jag hänga med kära Zandra och gå på Pink-konsert med henne. Det kommer bli en bra månad.

Det var för övrigt riktigt skönt att morsan och syrran kom över idag, vet inte om jag hade överlevt denna dag annars. Det är tufft att vara hemma med sjukt barn, värre än att vara sjuk själv...

Nu ska jag surfa vidare, ha det gott!

Inga kommentarer: