fredag 5 april 2013

Halvdag?

Nu är har äntligen på väg till jobbet. Glömde plånboken hemma kom jag på halvvägs till centrum, det var bara att vända om och inse att man inte skulle hinna med tunnelbanan. Så nu väntar jag på bussen i Rågsved. Blir en kvart försenad men det är nog ingen jättepanik då det är påsklov.

Idag har vi handledning så vid tolv drar jag från Tyresö till Globenhälsan. Sen får vi se om föräldrarna vill att jag åker tillbaka och jobbar... Annars åker jag raka vägen till My's dagis och därefter hem! Jag har ju lagt ut vagnen till försäljning så idag kommer en kvinna och ska titta på den. Får se om vi får sen såld. Känns så onödigt med en så stor och tung vagn när man i själva verket bara behöver en liten sulky. Vi har för övrigt varit sjukt nöjda med vagnen. En allt i allo vagn. Så ska ni ha en en vagn till eran nyfödda lilla bebis så rekommenderar jag Tako Jumper X 3 in 1 VARMT.







Inga kommentarer: