fredag 12 april 2013

GÄSP!!

Detta har varit en lång dag kan jag bara säga. Jag är helt slut. Sitter här framför datorn och känner att ögonlocken blir tyngre och tyngre. Det var väldigt trevligt att både träffa Therese och grannarna. Men shit va slut man kan bli av att bara vara mamma.

My sover sen en liten stund tillbaka. Inga protester what so ever. Kanske var det för att jag lät henne vara vaken en stund längre. Hon har liksom inte trött vid 18 längre, utan nu är sovdags förskjutet till 19 istället. I don't mind though. Hon är fortfarande lös i magen stackaren, inte helt hundra alltså. Hoppas det blir bra snart, man kan ju inte ha diarré hur länge sen helst heller. Får kolla med Björn hur länge hon varit så i magen då han har mer koll på den fronten.

Happ, vad ska man laga till middag då? Hmmm.. undra om man inte ska ringa gubben och be han köpa med mat...? Jag orkar då inte ställa mig och laga mat just nu. Eller jo det gör jag nog säkert. Men det är fan bekvämare om han köper med sig nåt.

Jaja, ni andra pigga människor får ha en underbar kväll!

Inga kommentarer: