söndag 7 april 2013

Fix.

Sitter och kollar på The Walking Dead just nu, avsnitt 16 på tredje säsongen. Sen har jag inte hittat några fler avsnitt tråkigt nog.
Mysan sover just nu men vaknar nog när som.
Jag har hunnit fixa och dona lite ute i trädgårn'. Har en fin lavendelbuske precis utanför ytterdörren som bland annat behövde trimmas till lite. Det är rätt kul att se att växterna/blommorna är på väg nu. Hoppas bara snöjäveln håller sig borta så all snö försvinner!

När Björn kommer hem från jobbet så ska jag raka vägen till gymmet, den här gången blir det också bara två dagars träning, riktigt dåligt. Men det blir så när Björn har mycket på jobbet..
Nästa vecka hinner jag nog träna tre gånger, det är jag rätt säker på. Känner att jag måste få kroppen i lite bättre skick inför sommaren och tills när jag ska jobba i Spanien med brukaren. Förra året såg jag ut som hej-kom-och-hjälp-mig, men i år får det fan bli andra bullar...

Aja, ska se klart WD innan Mysan får för sig att vakna.

Inga kommentarer: