måndag 15 april 2013

Snart helg.

Eller inte, haha.
Hmm.. Men jag har bara tre arbetsdagar kvar denna vecka som tur är. OM jag ser fram emot ledigheten. På Fredag ska jag träffa Martina och hennes lilla Linnea och på eftermiddagen kommer Louise över. Helgen är inte planerad än men skulle vilja röja lite på baksidan, har på tok för mycket löv där. Time to fräscha upp the place.

Några (på bilden är den bara en förstås) krokusar har växt fram i trädgårn', härligt med lite färg!
Den här dagen flöt verkligen på finfint. Det var som sagt kul att vara tillbaka i skolan med brukaren, det händer liksom lite mer. Och mer varierat.
När jag och My kom så lagade vi lite mat. Eller My åt väl en del av maten i förskott då. Det blev ugnsfalukorv med kokt potatis till. Och det gick ner. Min lilla tjej älskar mjölk. Känns som att hon kan dricka hur mycket som helst!
Nu sover hon gott. Inte mycket till protester som tur var. Jag ska koka lite té och läsa lite bok, har inte många sidor kvar nu, och har redan fått långa andra boken, haha..
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: