tisdag 9 april 2013

Rubrik.

Då var veckans första träning utförd. Körde 25 minuter på motionscykeln, därefter lite mage, triceps och squats, sen blev det 25 minuter på löpbandet också. Känner mig nöjd efter dagens träning. Och just nu sitter jag här och dricker upp min äckliga shake.

Måste gå och källsortera lite också. Dem där högarna väller ju över på nolltid!! Lite drygt. Och vem tar hand om dem? Jag. OM jag inte tjatar på gubben att han måste göra det. Aja, han har tillräckligt med jobb just nu.. Har jag iofs också den här veckan. Ser verkligen inte fram emot att jobba helg. Fan så tråkigt.

Måste ringa arbetsledaren också. Pratade med brukarens mamma igår och då krockar våra planer lite angående det nya schemat.. när det nu kommer igång.... Hon tyckte att hon förlorade timmar på det, i alla fall tills sommaren då hon får annat jobb (just nu tar hon nätterna med sin son). Men vill de ha det här schemat och då få just Mån- och Fredagkvällar som de önskat så kan inte vi gå ner till mindre än heltid heller. Jag vill i alla fall inte förlora tio timmar i månaden när jag ändå ställer upp och gör ett bättre schema mer anpassat till brukaren.

Nä, duschen blir det alldeles strax, men först samtalet.

Inga kommentarer: