måndag 29 april 2013

Dags att damma av cykeln?

Då är man hemkommen från gymmet.
Det blev en timmes cardio på lite olika maskiner. Får köra hårt nu ett tag framöver då jag gottade till det då mycket i helgen! Så det blir nog träning imorrn och Onsdag förmiddag. Jobbar ju ändå två kvällar på raken.
Missar Majbrasan med Mysan... inte kul. Kommer dessutom att jobba på Midsommar vilket också suger hårt..Oh well, det är som det är i den här branschen, inte mycket att göra åt.

Jo, det är nog allt dags att damma av cykeln tror jag. Dock står den på Björns jobb, så nån dag när han tar bilen får han allt packa ner min cykel så jag får hem den. Funderar lite på när jag ska cykla.. Jag menar, när nya schemat kommer, så kommer vi börja på ett ställe och sluta på ett annat, lite knas.
Och så tror jag måste stresscykla från Skarpnäck hem om jag ska hinna hämta My från dagis (menar om jag gör det innan schemaändringen), och det är inte så värst kul. Nåja. Nåt sätt hittar jag säkert på så jag kan cykla lite i vår/sommar.

Ska hoppa in i duschen nu. Sen åker jag till Skärholmen för att möta upp Nina där och köpa en present till Therese som snart fyller år. Kalais på Lördag, det ser jag fram emot!

Några bilder från Stackens vårfest. Det var mycket intressantare med popcorn än brandbilen, och jag fick våffla med chokladsås och strössel till lunch som bilden nedan visar. Nyttigt? OJA.

1 kommentar:

Therese sa...

Åh gud den såg ju jätteesmarrig ut!! Våfflan alltså ;)