måndag 22 april 2013

Dags att förnya garderoben lite.

Kollade på H&M's hemsidan igår, och de ser ut att ha lite fina vår/sommarkläder. Känner att det är dags att fylla på garderoben med lite nytt, och inte bara för min del, utan även till Mysan. För övrigt så är den där lönen rätt efterlängtad.

Lite av det jag tyckte var fint. Klart jag hittar massor med mer till My än till mig själv, haha!

Idag skulle jag träffat Martina men nu hade hennes man gått och blivit sjuk. Magsjuka misstänker de, och då tänker jag INTE åka dit, magsjuka är väl bland de värsta sjukdomarna man kan få har jag .. förstått (har bara haft det en gång så vitt jag vet/minns, och det var fan inge kul). Så vi siktar på kommande Söndag istället, om det passade dem förstås vid den tiden jag föreslog. Det är nämligen så att Erica har lite kalas den dagen också, klart man ska fira den nyblivna 30-åringen välkommen in i klubben, haha.

Jag kom precis hem från gymmet nu. Tänkte slänga i mig en äcklig shake alldeles strax, sen blir det duschen. Därefter ska jag till affärn och leta lite present till födelsedagsbarnet och så ska jag nog en sväng förbi Plantagen igen. Har trots allt presentkort där. Så vi får se vad vi hittar.

För övrigt vill jag ge lite cred till H&M som inte bara har spinkiga modeller. Här har vi en med lite kött på. Det blev jag både glad och överraskad över!


Inga kommentarer: