fredag 19 april 2013

Jag var visst lite naiv.

Här trodde jag att vi bara hade en stor husspindel, men åh så naiv jag var. För ett tag sen hittade Björn en spindel på toaletten och kort därefter en spindel i badrummet. Sen dess har vi (jag!!) hittat några fler. En i badrummet medan vi borstade tänderna en kväll. En i badkaret efter att My hade badat!! Och en under köksbordet här om dagen. Och nu hittade jag en spindel till i tvättstugan. Det kryllar ju av de äckliga insekterna, och denna gång kunde jag inte låta bli att höja rösten lite, speciellt då jag var där och fingrade i samma stund som jag upptäckte den. Och klart som fan att den fick hamna i spindelhelvetet, det KNAKADE till och med om skiten när jag dödade den!!! Det om nåt säger väl en del om hur stora dem är?!?!
Nä fy fan. Äckligt.

Ja, ungefär så här stora är våra spindlar också, hittade denna bild på Google.
Jag ska snart lämna My på dagis. Sen blir det gymmet. Därefter ska jag skynda mig in i duschen för att hinna ta en liten fika med grannarna. Sen får det bli städning för hela slanten tills jag ska hämta My på dagis igen. Det blev ingen träff med Martina idag, hon orkade inte och det förstår jag då man i början kunde vara pigg ena dan och vara helt slut den andra. Men sen kommer Louise över, får se vad vi hittar på till middag ikväll. Det är ju Fredag trots allt.

Borsta tänderna var det ja. Sen dagis! HA EN BRA DAG!

1 kommentar:

Camilla sa...

Uuuh, vidrigt! I hate spiders! Skulle svimma av äckelkänslor om jag råkade mosa en, haha! Ogillar dem lika mycket som dammsugarförsäljare :p