tisdag 16 april 2013

Ogillar..

.. när jag känner mig så här trött så tidigt på kvällen.
Var precis ner till tvättstugan och insåg hur mycket rena kläder som måste sorteras in i skåpen, att det måste städas här hemma snart igen.. och just nu ser jag på köket som byggs på med mer och er disk.
Hur fan ska man orka med sånt (eller ens ha motivation?!) när man jobbar långa arbetspass i flera dagar i sträck?? Sen har vår lillfisa vaknat några gånger per natt och två dagar på raken vaknat vid fyra på natten/morgonen och då har vi behövt ta in henne till oss så hon kunnat somna om... GÄSP.
Just nu njuter jag av ett stort glas té i alla fall. Sen hoppas jag att jag inte somnar innan tvättmaskinen gjort sitt, haha.

Köttbullar och pasta är gott :-P.

Känner mig återigen lite irriterad. Denna gång på en arbetsterapeut på brukarens skola. Tycker jag fick sånt dåligt bemötande igår när jag försökte prata med henne. Det är så att han har fått vänta i över ett halvår på en del till sin rullstol och när jag tog upp detta så sa hon att han hade blivit sjuk det datumet de skulle prata/planera om prylen.... och sen sa hon inget mer, varav jag frågade varför inte en ny tid hade bokats in igen, varav hon inte hade nåt svar och blev typ irriterad över att jag ens frågade. Sen frågade jag om ytterligare en sak till, men det kunde hon minsann inte beställa fast det är lite bråttom med den... nä, minsann. Uscha. Snacka om att inte vara tillmötesgående alls.

Åååååååh vad jag längtar efter lite ledighet!!!! Behöver få vila ut lite!! Får se om jag lyckas komma till ro efter gymmet imorrn. Vore bra med nån timmes extrasömn.

1 kommentar:

therese sa...

Ja det är så jäkla skönt efteråt!! När man känner att hela kroppen är slut liksom. Älskar ju att träna nuförtiden ;)

Matlådor är ett måste för mig! Hatar verklignen halvfabrikat o köpta matlådor. Usch o fy!

Fina bilder på Mysan! =)