måndag 22 april 2013

Hur ser veckan ut då?

Ja, snart är det dags för sängen... i vanliga fall, men ikväll känner jag mig pigg för en gångs skull.
Har precis tryckt i mig några mackor och té, det blev dagens middag det, så.. nyttig man är.

Imorrn är det jobb som gäller. 
Likaså på Tisdag, då jobbar jag kväll dock, så hinner träna innan jobbet.
På Tors- och Fredag jobbar jag dag. Så 37 timmars jobb utan rast 4 dagar på raken. Fett värt det då man är ledig nästa Måndag. Sen har jag inte så värst mycket planerat för helgen. På Söndag ska jag på födelsedagsbrunch hos Erica och eventuellt göra ett nytt försök att träffa Martina och Linnea innan jag ska iväg på brunchen. Denna vecka har inte Björn jouren heller, så jag ska försöka få till en tredje träningsdag i helgen också. Har bra så svårt att komma iväg när det finns annat "roligare" att göra, och då jag tycker det är skönt att äta frukost och direkt därefter dra iväg och träna, men det går inte riktigt då han jobbar på Lördagen.

Måste klaga lite på mitt gym. Jag gillar inte alls benpressen vi har där. Alltså, vi har tre olika sorters. Dem som är mekaniska och dem man lägger fria vikter på. Dem två mekaniska på övervåningen SUGER och jag trodde att den med fria vikter på nedervåningen skulle vara bra, men ICKE, den vrider sig konstigt på vägen ner så man typ tappar greppet med fötterna, gillade inte ALLS den. Så jag körde på den mekaniska på nedervåningen istället och den kändes mycket bättre. Nä, helt ärligt så saknar jag faktiskt FLEX mest av alla gym jag tränat på. Blir nog det gymmet nästa år. Synd bara att det finns så få parkeringsplatser där..... Alltid nåt. 

Nu ska jag kolla lite bland reklamen om man kan hitta nån fin utemöbel.

My med en av leksakerna hon fick av Iris, den här melodin som spelas när man trycker på bonden ekar redan i mitt huvud, haha!

Inga kommentarer: