tisdag 30 april 2013

No work.

Ska börja med att säga att My sov i tre timmar och en kvart under sin sovstund. Shit pommes frites.
Just nu leker hon här på golvet med "Skopis". Jag blir hemma med henne hela dagen.
Det visar sig att hon inte bara hostar upp slem och är risig i kistan, utan hon är magsjuk efter att ha sett en kaskadkräkning och lite mer. I'll spare you the details this time.

Sååå, vi ska nog inte hem till nån och fira Valborg idag. Vi vill inte smitta ner nån annan stackare. Jag har svalt tio vitpepparkorn.. peppar, peppar, hoppas jag slipper detta. Men jag blir nog hemma med lillfisan. Trist bara att träningen blir lidande.

Jaja, man kanske ska se ännu ett avsnitt av King of Thrones då.

3 kommentarer:

Therese sa...

KIng of Thrones?? Nån ny serie?? hahahaha

Stackars Mysan!!! :(
Hoppas hon blir bättre snart.
Massa kramar

Anonym sa...

Haha! Va galet! Jadu, man e pigg och alert nu för tiden..!! Men king of Thrones låter bättre ju ;-). Ja jag hoppas hon blir bra snart också! Lillan 😞

Therese sa...

Rövudden hahahaha
Menade mer nu när jag är vuxen, inte så kul då inte att fira Valborg.
Känner att jag lika gärna kan jobba då faktiskt, i morgon är det 1 maj o då tjänar jag lite extra moneysar också :D