onsdag 10 april 2013

Tummen ner.

Äntligen har min lilla tjej kommit till ro.
Och det finns nog en anledning till att hon har svårare att somna i dagsläget.
Hon suger inte på tummen längre vid sängdags. Hon slutade med den i samband med att hon blev sjuker förra gången. Snutten går an med den är inte lika sövande som tummen. Oh well, det blir bättre med tiden, hoppas jag.

Sitter och avnjuter tortellini med gorgonzolasås. SJUKT GOTT och så simpelt. Det är väl inte den kalorisnålaste middagen men det skiter jag i just nu. Björn äter inte middag hemma och då gottar jag fan till det lite.

Idag har vi för övrigt varit ute och gått igen. Det är nästan så jag har blåsor under fötterna. Får nog använda bättre skor på jobbet om det ska promeneras så här mycket, haha. Det blir inget gym imorrn heller. Mina ömma trampdynor pallar inte mer. En vilodag behövs. Om jag ens får det, haha.

Har äntligen hämtat ut min Glossybox också. Har öppnat paketet till hälften, men vet fortfarande inte vad som finns i. Skriver mer om den sen!


Mysan i sin nya vagn. Hon sitter såååå bra!

Inga kommentarer: