torsdag 11 april 2013

Tidsbokning.

Känner mig lite frustrerad just nu. Har letat efter våra stora säckar här hemma men hittar inte dem nånstans. Lite irriterande är det också. Jag är väldigt duktig på att flytta saker men nu har jag verkligen letat överallt där rullen kan tänkas vara men hittar inte skiten ändå.
Rensade lite i trädgården för en stund sen och hade hoppat på att kratta undan lite löv också och därefter kunna slänga skiten. Orkar inte gå och hämta skottkärran för den sakens skull. Går gärna så lite som möjligt idag, då jag har ont i magen pga att röda veckan (fan för den här molande värken) satt igång.

Har i alla fall hunnit sitta i solen en stund innan solen gick bakom molnen. Satt där och drack té och läste boken. Är snart klar med den. HELT OTROLIGT för att vara mig. En bok på ca 500 sidor. Inte likt mig alls. Men men, det är skönt att inte bara sitta här, haha..

Ska iväg till jobbet om en timme, eller ja, ska svänga förbi Hjälpmedelscentralen och plocka upp en grej eller två till brukaren, det ligger så nära mig ändå och idag tar jag bilen igen.

Imorrn är jag ledig. Men det blir ingen lugn dag för det. Ska lämna Mysan på dagis, träna, sen kommer Therese över, lite häng med henne innan vi hämtar Mysan, och därefter bjuds det på fika hos Maria. Vendela och Alice stannar hemma då Alice åkt på öroninflammation stackarn. Hoppas så klart Therese följer med till Maria och fikar lite och hänger med oss, annars hinner hon inte träffa Mysan så länge..

Jag har beställt tid hos Polisen i Flempan. Måste skaffa nytt pass då den jag har inte är giltig länge (hoppar och studsar då jag HATAR bilden på mig i den!). Så slipper man hänga där i flera timmar. Men det fanns ingen tid som passade mig förrän om en månad.

Nu hade jag velat ta en middagslur och fått sova i några timmar. Kanske räcker en halvtimme? Här får ni ett litet skratt som jag hittade på Fejjan, jag tyckte den var rolig i alla fall :-D.


Inga kommentarer: