lördag 1 september 2012

God morgon?

Det hade ju lätt varit en trevligare morgon om man fått vakna senare och att solen hade skinit.
Idag är det sensommarfest här i samfälligheten.. känns sådär att gå på den just nu med tanke på vädret. Verkligen världens tråkigaste väder. Och fan världens tråkigaste sommar.

Jag har inte tränat än heller, kände verkligen inte för att kliva ur sängen för 1½ timme sen då My vaknade första gången, men det kanske man skulle gjort? Känner mig tröttare nu än då.

Funderar som sagt på om man ska till Finland men då kanske man får dra dit i början av Oktober. Helst första helgen då man fortfarande har pengar kvar, haha. Ringde mamma och kollade med henne men den helgen jobbade hon så klart. Sen ringde jag syrran och henne fick man inget vettigt svar av..
Jag vill dessutom att alla ska med och sa detta till Björn igår, men då får inte alla plats i bilen och det är ju jävligt drygt. Men vi får se hur vi gör, eventuellt hoppar Björn trippen, men det känns ju tråkigt det med.

Nu ska jag ta Mysan som kommer klättrandes här på mina ben.

Inga kommentarer: