torsdag 27 september 2012

Då var det gjort.

Så, äntligen har man fått i sig frulle och förhoppningsvis somnar lilltjejen som är tröttast i stan.
Om några timmar ska vi till Skärholmen och träffa Therese.

Räkningarna är betalda. Skönt att ha det gjort. Men suck va tråkigt det är att se alla pengar flyga förbi så fort. Nån gång ska jag banne mig ta ut resten av pengarna jag har kvar, efter en full lön och efter att alla räkningar är betalda, nån gång måste man fan få känna på pengarna. Det är så lätt att spendera när man bara ser lite siffror (och oftast flera småsummor) dras av från kontot.
Och som föreläsen Erik Fernholm sa, gå och växla in pengarna till 20-lappar så ska du få se att du kommer känna dig som Joakim Von Anka, haha..

Va tycker ni om den här räkningen då...? Inte betald än, men den ska in snart....
Nu har lillfisan somnat, jag ska fan passa på att göra i ordning mig så man slipper stressa sen!

Inga kommentarer: