söndag 30 september 2012

För första gången på typ 1½ år.

Just nu dricker jag mitt kvällsté och funderar på en sak som jag och Björn pratade om, haha.. Jag borde ju få nåt för all marknadsföring som jag gör för Tako Jumper x. Ingen annan skriver om den vagnen nånstans, så alla som vill veta mer om vagnen och googlar det namnet hamnar i min blogg.

Ett par har hört av sig och frågat om hon inte kan komma och titta/testa våran vagn nån dag. Framfusigt? Nä, inte så värst tycker jag.
Jag hjälper ju gärna till så jag ska höra av mig till dom strax.

Jo, gårdagen var rolig! Mycket kräftor och gooooood chokladpanacotta blev det! NAMI NAMI. 
Och shit va fuller jag blev.. det fick jag självklart betala för idag. Bakis som bara den. Första gången på 1½ år..! Och nej, det var inget efterlängtat.. Men jag fick lite sovmorgon av karln min och så har det varit en rätt lugn och skön dag.

Brukaren kom över på fika med sin pappa och syster idag, mycket trevligt. Både han och hans syster fick flera pussar av My. Gullungen. Så jävla go.

My fick skjuts i sin gå-vagn, haha.
Har fan syndat med maten dom två senaste dagarna.. det blev ju en del gottis hos Louise, och en hemmagjord chokladboll. Första "baket" här hemma, det var fan inte lätt. Samtidigt skulle jag koka ägg som frukost till mig själv, mata My och ja.. göra chokladbollarna, haha. Och då var fan orken inte på topp, huvva.

Aja, sen på kvällen drog vi till Björns föräldrar och åt middag med dom, på vägen in i bilen här hemma så vinkade vi hejdå till grannen och då vinkade My också för första gången, sååå gulligt!
Jo just ja, i förrigår gick hon två steg, Björn hade lekte med henne och så stod hon upp själv jättelänge, sen så uppmuntrade han henne att försöka göra om det och även gå till honom och självklart gjorde hon det när jag inte såg! TYPISKT. Typiskt mig att koncentrera mig på annat...

Nu blev det ju ett rätt långt inlägg, men vafan, har ju inte bloggat på hela dan så. Ska smutta i mig resten av téet och sen hoppa i säng, träning imorrn bitti!

Inga kommentarer: