söndag 16 september 2012

Irriterande när saker och ting inte fungerar.

Och främst när det har med datorer/internet att göra. I got no patience with that shit.
Fick lite småpanik. Kollade på en bekants blogg, där skrev hon nåt om sin sons dagisplats, två veckor innan han ska börja där...! Får man reda på det så sent undrade jag då och tänkte att jag skulle logga in på stockholm.se för att se hennes dagisplats, men icke. Det skulle inte fungera nu heller, har försökt kolla min sophantering där förut, men återigen samma felmeddelande "server error", vare sig man loggar in med bankID eller mailadress och lösenord eller olika webbläsare. Aja, skickade iväg ett mail till nån support där. Får se vad man får till svar.

Nu ska jag se på Prometheus!!

1 kommentar:

erica sa...

Hemsidan och ens köplats till förskola är inte pålitliga alls, så kolla inte där utan ring och fråga det. När jag var i samma sits fick både jag och de jag kände felaktig info av hemsidan och köplats. Och ja tyvärr - framförhållningen suger när det gäller besked om när/vart barnet får börja. Fick reda på 1 vecka innan det var dax..