lördag 29 september 2012

Jobbigt!!

Dagens träning var asjobbig, jag har precis blivit klar. FUCKING PUST!

Jag vägde mig innan träningen också. Tänkte att om vi ska partaja ikväll så kanske det blir missvisande att kolla vikten imorrn.. Vad blev domen? -3,1 kg. Som jag trodde. Hade väl hoppats mer, men jag är rätt nöjd ändå. Det är fan tre mjölkpaket..! Helt sjukt egentligen hur mycket extrakilon man har om man tänker så. Aja, bara att fortsätta köra på. Det funkar ju så.

Efter dusch och frukost ska vi iväg till Sollentuna och hämta resesängen.




Nu ska jag göra rent golvet lite i My's rum, skitigt på ett ställe ser jag..

2 kommentarer:

Lauritzen sa...

Fan va bra, jag hade blivit överlycklig om jag gick ner 3 kg...
jag har gått ner 1 sedan mitt läkarbesök...
Syns sen!1 PUSS!!

Mi och Christoffer sa...

Hej!

Jag hittade hit via en googelsökning på Tako barnvagnar och läste att du var väldigt nöjd med din. Kul att höra! Jag är gravid med första barnet och är beräknad till mars, så nu är vi i full fart i barnvagnsdjugeln :-) Har fastnat helt för Tako'n, men det känns sådär att inte kunna titta och provköra den någonstanns. Jag inser att jag är väldigt framfusig (och kanske lite knäpp?) men jag tänkte höra om det finns någon möjlighet att kanske träffa dig någonstanns så jag får se den på riktigt? Jag har mer än förståelse för om du inte vill eller kan! Skulle dock vara väldigt uppskattat från min sida!
Skicka gärna ett mail till mig på mail at mililja.se
Tack på förhand!