lördag 15 september 2012

Taggad.

Happ. 
Har sån jävla idétorka när det gäller mat. Eller ja, främst lunchen.
Det blir ju verkligen ofta bara den där Atkinsbaren eller ägg. Så himla tråkigt. Men vad gör man inte för att gå ner i vikt?!?! 

Nu har jag fan i mig lovat att jag ska äta ordentligt fram till jul. Jag kommer inte att lägga av med dieten då men jag ska fan inte slarva. Det jag "slarvat" sen den 30:e September är en liten bit morotskaka hos grannen och blåbärspanacottan på assistentträffen. Och jag tycker inte det är så dåligt. Nåt ska man unna sig nån gång. Men jag tycker å andra sidan inte det är så värst mycket slarv heller. Slarv vore mer om jag skiter i träningen. Jag tycker att jag är duktig och kör på bra. Känner att jag har bra disciplin också. Har inget direkt mål höll jag på att skriva, men det har jag ju ändå. Tänkte komma ner till vikten jag låg på innan jag blev gravid, och det kommer bli tufft. Jag har inte så lätt att gå ner i vikt.. Får jobba för det som fan.. medan vissa har sjukt bra matsmältning (oftast killar), orättvist. Men men, kämpar man inte så händer inget heller.

Ojoj, långt inlägg om min diet/träning. Haha. Men jag tycker det är kul med träning, det är så kul egentligen hur man kan förändra sin kropp genom att träna och äta bättre. Det funkar ju. Inte för alla förstås. 
Inte för mig heller alla gånger, men nu har jag bestämt mig. Har dessutom polare runt omkring mig som går ner i vikt och är duktiga, och det taggar en rejält.
Har för övrigt inte vägt mig än men ska göra det den 27:e, ska bli spännande att se vad man får för resultat.

Nu ska jag leta lite tränings-/hälsobloggar på Bloglovin.

Inga kommentarer: