fredag 21 september 2012

Inte kvällsmänniska.

Nu har jag väntat ett tag på ett par skyltar som en tjej skulle gjort åt mig via en grupp på Facebook, tyvärr kunde hon inte göra dessa små skyltar då hennes överhands.. fräs (?) inte fungerade som den skulle.
Så jag får snällt leta vidare. Lite tråkers. Men men.

Snart kommer gubben hem, och vad får vi till middag en Fredag som denna? Jo, rester..
Lite tråkigt, men dom måste man ju äta upp också.
Det visade sig dessutom att han ska till Solvalla och jobba imorrn, det var visst inte nästa helg som han trodde. Såååå, vi får se hur jag gör med träningen. Hade tänkt att skita i att träna ikväll då jag börjar bli trötter och träna imorrn istället, men frågan är hur tidigt jag måste upp? Aja, får kolla med honom när han kommer hem. Ska även kolla om han hört av sig till Erica som jag bad honom göra. Jag misstänker att han inte gjort det.. så jag får nog påminna honom igen.

Nu ska jag titta till lillfisan, och möjligen hjälpa henne somna.


Man ser ju bra sliten ut ibland...

Inga kommentarer: