fredag 7 september 2012

Lördagsfika.

Jag pratade precis med brorsan. 
Han åker iväg på jobb i några veckor och undrade om han Sara och Linnéa kunde komma över på fika, och självklart kolla med syrran och Micke. Och jag pratade nyss med syrran och hon och Micke kunde komma.
Så imorrn kommer hela gänget över och fikar lite med oss. Får nog allt skaffa lite frukt som fika, här äts inte bullar och kakor längre! 

En annan rolig grej. Jag har bokat tid för blodgivning den 17:e Oktober. Känns som att det var hundra år sen  sist, men man får ju inte lämna blod när man är gravid och inte heller dom första nio månaderna efter förlossningen. Den 17:e Oktober har det gått 9 månader och 2 dagar sen My föddes. 
Shit va tiden flyger förbi. Om inte allt för lång tid fyller hon ju 1 år!
Och då ska jag beställa tårta från hon som gjorde Louise och Alex bröllopstårta, hon är såååå himla duktig!! 
Kolla bara in dessa tårtor som hon gjort!

Angry birds tårta! Så sjukt bra gjord!!
Barbie-tårtan... Man kan ju försöka sig på nåt sånt här den dagen My blir 6 år, haha. Wish me luck.
Hello kitty, riktigt söt!
Bilar, alltså.. helt sjukt vilken talang hon har!
Och sist men inte minst, Louise och Alex fina bröllopstårta som inte bara var superfin, utan även sjuuuuuuukt god!
Nu ska jag ta mig an skrikig och snorig My..

Inga kommentarer: