fredag 7 september 2012

Fan va skönt...

.. att ha satt igång med träningen igen! 
Märker på kroppen direkt att den blivit lite mer slimmad, inte mycket, men så pass så jag i alla fall märker det. Kom dessutom att tänka på att jag även i Finland ska försöka tänka på min diet.
Vet ju att min kära moster är superduktig på att både laga mat och baka godsaker, men jag får snällt tacka nej och dricka mitt te istället.. Kan nog vara en bra idé att ta med Atkins bars dessutom.

Kommer inte riktigt på några andra "sötsaker" som man får äta när man kör den här dieten.. Jag dricker ju mitt té med hermesetas i, och lite brieost till om suget kommer, men är liksom sugen på.. typ choklad, kanske finns det nån mörk choklad man kan ta en liten bit utav, fast då kanske man vill ha mer?
Äh, sötsuget försvinner nog ändå snart, och ännu mer om min gubbe slutar att äta onyttigheter runt omkring mig hela tiden......!

1 kommentar:

Sofie sa...

Prova med en 70% choklad. Det funkar för mig när suget kommer och det är så mäktigt så man orkar bara ett par bitar :)