tisdag 11 september 2012

Härlig dag.

Nu sitter man här vid datorn igen.
La precis ner My i sängen och hoppas på att hon sover en liten stund.

Idag har vi hängt med både mormor, Therese, Pia och Anton. Det var kul att träffa dom.
Först fick Pia en liten rundtur här hemma och hon tyckte det var fint. Sen gick vi ner till parken där vi hängde i nån timme så Anton fick springa av sig sin överenergi och vi alla fick frisk luft i oss.


Imorrn kommer Nina över och hälsar på, det ska bli kul, sen kommer även syrran över. Jag tror att vi ska försöka ta oss till Jysk också och få ett nytt tillgodokvitto, skohyllan jag köpte för 249 kr förut kostar idag 100 kr, så vi får se om man kan få nåt tillbaka på den, fick du tillbaka pengar på skoskåpet som dom sänkte i pris.. Sen kan man köpa nåt där för dom pengarna, hihi.


Är så seg med mina inlägg så nu har My redan hunnit somna, helt själv. Det händer inte ofta, men fan va skönt när det händer! Nu ska jag unna mig lite té!

Inga kommentarer: