torsdag 27 september 2012

Time for bed.

Har precis druckit upp mitt kvällsté och ska nog hoppa i säng. 
Kommer inte att träna på morgonen, väljer fan bort det denna gång då jag måste upp om sju timmar (omänsklig tid för mig just nu). Så jag tar fan träningen imorrn kväll när Björn kommit hem.

Imorrn ska vi för övrigt träffa Nina. Vi kommer åka till Skärholmen, igen, haha. Typ tredje dan på raken men vafan, dom har ju maten där och så ligger Kungens kurva precis runt hörnet dit jag behöver åka en sväng. Ska bli kul att se hur stor hennes mage är nu, det är fan inte långt kvar nu.

Skickar med en rolig bild till inlägget, diggar den stenhårt!
På Söndag ska jag på bio med Therese och hennes kära familj, har inte ens tänkt på ordet biograf på evigheter, men Björn hade inget speciellt för sig och ja, varför inte komma ut lite utan My och se på en spännande film?! Skoj!

Nä, nu måste jag ta ut linserna och smörja in ansiktet som håller på att torka igen efter att jag tvättade bort sminket!

Inga kommentarer: