onsdag 12 september 2012

På jakt..

.. efter en resesäng, bra att ha till Finland.
Hittade en till skitbra pris på Blocket igår men då hade säljaren lovat bort den till en annan som skulle köpa sängen dem 19/9! Hon sa att hon skulle spara mitt nummer, då man aldrig vet om ifall affären blir av så att säga. Men hallå. Orka vänta så länge!?
Jag har redan hört av mig till en annan som har en sån säng till salu, dock 50 spänn dyrare, tror jag (han hade en svart säng på annons men som var såld redan och tydligen så har han en röd också till salu, får se vad han vill ha för den)..


Nina kommer om ett par timmar, har tyvärr inget mer än kaffe/té att bjuda på.. eller jo, choklad, och godis, haha.. ifall hon skulle ha cravings så har vi nog allt hemma, förutom bullar och kakor.
Sen kommer ju syrran över.. har hört med henne om hon ska äta middag med oss, vore ju trevligt. Sen skulle hon gärna få hjälpa till lite när Björn kommer hem så vi får upp några lister till taket..

Blir lite stolt över mig själv ibland. Jag och My gick upp till vårat rum och vilade lite för en stund sen, och så visade det sig att hon hade bajsat, vilket jag märker när hon somnat, så jag gjorde lite kuddgrindar runt henne, sprang ner och hämtar blöja och våtservetter och sen lyckades jag byta blöjan utan att hon vaknade, haha. Så det tyckte jag var rätt duktigt!

Om man inte ska ta och göra i ordning sig lite om en stund...?

Inga kommentarer: