söndag 9 september 2012

Jag har fyndat.

Idag var jag till den stora och långa loppmarknaden i Aspudden. Hela 2 km loppmarknad! Den ni. Det var helt smockfullt med folk och lite halvsvårt att ta sig fram, men det gick bra ändå.
Där hittade jag massor med kläder till My, och till en väldigt billig peng. Jag knatade runt där med Björns mamma och pappa, sen kom även Linnéa och joinade oss en stund. Jag träffade även på en bekant som sålde kläder. Marie, exets polares tjej, eller fru nu till och med fick jag höra, va kul!
Och så hittade jag den här fina ljusstaken som jag inte kunde låta bli att köpa. 



Idag blev taket klart också. Björn har varit duktig och gjort fint, enda som fattas nu är listen upptill. Sen så kan man börja fixa i ordning där.

Nu ska jag kolla vad vi ska ha för belysning över soffbordet, matbordet har vi redan bestämt oss för vad vi ska ha över. Jag tycker det är sååååå kul att inreda!!

Inga kommentarer: