fredag 28 september 2012

Ännu en fantasifull frukost.

Idag blev det en tidig morgon.
Får se om vi ska försöka sova en stund på förmiddagen sen när lillfisan blir trötter, eller om vi åker iväg till Rusta och Toys r' us. Björn ska lämnar bilen på verkstan så han ville ha skjuts hem.

Jo, köttbullar och två ägg blev det till frulle, jag bara älskar min fantasi ibland, haha! Men, mätt är jag minsann.

Jo, sms:ade lite med Therese igår, hon frågade om jag ville med på  kryssning i November, men det går inte riktigt då Björn jobbar så mycket då, typ 12 timmars dagar och helger (högsäsong inom däckbranschen).
Men hon sa att hon kunde vänta lite till så jag kunde åka med och det låter ju hur kul som helst! Kryssningar är alltid roliga! Och det var ju evigheter sen sist jag var på en!

Nu får jag snällt sluta blogga då jag har My i famnen som ääääälskar att pilla på datorn!!

Inga kommentarer: