tisdag 18 september 2012

Trevlig kväll med fru Hilonen.

Tänker alltid till lite extra med det här efternamnet..
Alla uttalar det Hiiiilonen, med jag själv hade sagt, ja, Hilonen. Det är ett "försvenskat" finskt efternamn.
Men jo, Louise har varit här ikväll. Mycket trevligt.
Vi har gaggat en massa och ätit god middag (det blev extra gott med fetaost på laxen istället för bara peston som jag brukar köra med då jag och Björn äter, men nu kunde jag gotta till det då vi behöll fisken för oss själva, mohahahahaha). 


Vafan!! Lyckades precis radera en massa meningar!! Allt vart markerat helt plötsligt och sen skulle jag bara sudda en bokstav... WTF??
Aja, skitsamma då. Jag ska hoppa i säng alldeles strax. Blir träning imorrn bitti as usual.
Björn börjar lite senare, så även jag kan träna lite senare. Fan va skönt!

Så jag säger god natt till mina kära läsare. GOD NATT!



Inga kommentarer: